2012. július 26., csütörtök

Paleolit napi menü 278. nap

Kimondottan élvezem ezt a nyarat. Lezárult egy csapásokkal teli időszak az életemben. Nagyon nehéz 4 évet tudhatok magam mögött. A paleolit életmód váltás nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy erről már múlt időben beszélhetek. Egy kilátástalan, depresszió közeli állapotból rázott fel, keltett újra életre ez a kreativitás, amit a paleo konyhámban műveltem. A beteg testem gyógyulását követte lelki-, szellemi harmónia, aztán már a vonzás törvénye következtében beindultak a pozitív változások. Megélhettem a  mondás igazát, miszerint "ha valamit meg akarsz változtatni, kezd magadban a változást".
A blogom túlnőtt azon célon, amivel indult, már rég nem a leadott kilóimról szól. Megmaradok viszont a tényközlésnél, továbbra sem szeretnék tanácsadóként tetszelegni. Csak egy példa, egy út...


Szerdai menü

reggeli: - mentás limonádé, nektarin, kávé
ebéd: - csilis kacsa
vacsora: - gombapörkölt

Csilis kacsa


5 megjegyzés:

timuci írta...

Kedves Éva! Gratulálni szertnék a blogodhoz napi olvasod vagyok. Én is paleozom már 9 hónapja. Üdv: Tímea

timuci írta...

Kérdésem még az lett volna, hogy a 3 dinnyenapok után vettél észre súly csökkenést?

hangoskodo írta...

Kedves Tímea! Köszönöm, hogy velem tartasz! Készül egy új honlapom, ahol majd beszélgetésre is lesz lehetőség, remélem, hogy összefutunk.
A dinnye napok után után most nem mértem magam, a régi tapasztalatom az, hogy 2kg lemegy.

timuci írta...

Kedves Éva! Köszi válaszod akkor én is belefogok a dinnye napba,egy nap mennyi dinnyét fogyasztottál el?Láttom te azért tartasz gyümölcs napokat bár a paleo blogjában Szendi Gábor nem nagyon javasolja a gyümölcsöket a fruktoz miatt!Te hogy vagy ezzel?Timi

hangoskodo írta...

Kedves Timi! Amikor váltottam a paleolit életmódra, akkor az összes fellelhető szakirodalmat átolvastam. Ezek ötvözetéből formáltam a saját képemre. Plusz megtartottam a régi tapasztalataimból a jó hatású dolgokat, ilyen például a heti egyszeri böjtös nap is, ami néha gyümölcs és ilyen a gyümölcs reggeli is. A dinnye napok alatt kb. 2- 2,5 kg dinnyét ettem.