2012. augusztus 29., szerda

Paleolit napi menü 312. nap

Ritkán fordul elő velem, hogy már kora reggel mérgelődjek. Számomra a legszebb napszak a reggel. Szoktam volt mondani, hogy ilyenkor még minden olyan szép, üde-friss, békés és ígéretes. A költözködéssel internet szolgáltatót is váltottam és nagyon elégedetlen vagyok. Ha meleg van azért nem működik, úgy látszik, ha hideg van, akkor sem. A technika ördöge játszik velem.

Kaptam egy nagy szatyor spenótot, újabb verziót készítettem. Rendszeres olvasóimnak bizonyára feltűnt, hogy előszeretettel használom a gesztenyelisztet. Nagyon megkedveltem és most is a sűrítésnél  ezt használtam.

Keddi menü

reggeli: - limonádé, szőlő, kávé
ebéd: - spenót tükörtojással
vacsora: - spenót hidegen

Spenót


Hozzávalók:
1 kg spenót
2 gerezd fokhagyma
1 ek zsír
3 ek gesztenyeliszt
2 doboz zabtejszín
só, bors
Elkészítése:
A spenótot és a fokhagymát a zsíron 1 dl víz hozzáadásával megdinsztelem. Botmixerrel összemixelem, fűszerezem, hozzákeverem a gesztenyelisztet, a zabtejszínnel felöntöm és összeforralom. Nagyon finom, krémes állagú lett, hidegen is isteni.

Nincsenek megjegyzések: